Frukost kring Interimskonsulten – vad ska man tänka på?

 

Interimskonsult, gigare, inhyrd – kärt barn har många namn!

Ett seminarium för dig som vill veta hur, när och varför man ska hyra in en interimskonsult  – OCH vad de själva tycker är viktigt att tänka på när du tar in dem.

 

Dessutom berättar vi varför ni ska ta in interimskonsulter via oss!

 

 

Interimskonsulter på alla nivåer efterfrågas mer och mer. Vi spanar kring orsaker och diskuterar vad vi hör och ser i vår omvärld.

 

Hur undviker du fällor när du hyr in en interimskonsult? Vad kostar det? Varför ser marknaden ut som den gör? Vilka misstag är vanligast att beställare gör? Hur ska du få ut det mesta av varje konsult i varje uppdrag?

 

Kom och lyssna på Ulrika Ekström, Magnus Oldenburg och Britta Bylander, som alla tre arbetat som beställare av konsulter, anställda och interimskonsult i flera år på bl.a. på Ericsson, ICA och, Electrolux och vet vad de talar om. Vi modererar!

 

När:                   Onsdagen den 25 september 2019

Var:                   Konferens Niorum, Hamngatan 2,  Stockholm

                                                                                                    

Från kl 07.30                          Lättare frukostbuffé framdukad

08.00- 09.00                           Seminarium som avslutas med tid för frågor och diskussion

 

Anmälan till info@signpost.se senast 20 september, ange namn och företag – vill du ta med kollega går det självklart bra i mån av plats!

 

Avbokningar senare än 24 h före måste tyvärr debiteras med 175:-

 

Välkomna önskar

Petra, Susanna, Lena, Fredrika och Stina

2019-09-04T12:44:34+00:002019-09-04|